Blog

אלפי סטודנטים לרפואה בדרך: מהפכת נדל”ן בקריית האקדמיה, השכונה החדשה של פתח תקווה

רותם שני | רותם שני

קריית האקדמיה הינה השכונה החדשה של פ”ת, הממוקמת במיקום אסטרטגי, בצד הדרום מערבי של פ”ת, בסמוך לשכונות הנחשבות טובות כמו נווה עוז וכפר גנים. שכונה שלצידה תקום מעטפת שלמה של שירותים לדיירי השכונה.

החזון התחבורתי של פ”ת אמור להצעיד את פתח תקווה קדימה. הקו האדום, הקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה אמורים לקצר משמעותית את הדרכים למטרופולין ת”א.

והבשורה הטרייה היא הקמת הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב במתחם הקריה האקדמית בפתח תקווה אשר צפויה להביא עמה מהפכה של ממש בשוק הנדל”ן המקומי. ההשקעה העצומה של כ-220 מיליון שקלים בפרויקט, שיתפרש על פני עשרות דונמים וישלב מתקני ספורט, תרבות, בילוי ומעונות לסטודנטים, צפויה למשוך אלפי סטודנטים, חוקרים ואנשי סגל לאזור.

הזדמנות נדל”נית ייחודית

חברת רותם שני זיהתה את הפוטנציאל העצום הגלום במיקום האסטרטגי של קריית האקדמיה ויוצאת לשיווק בימים אלה עם מתחם 2morrow הממוקם במיקום הכי טוב בשכונת קריית האקדמיה בסמוך לגני ילדים ונהנה מנוף פתוח מכל צדדיו. רותם שני הבינה כי השכונה החדשה תהיה אבן שואבת למשפחות ולמשקיעים. הביקוש הגובר לדירות באזור, בשילוב עם התשתיות המפותחות והשירותים האיכותיים, מבטיחים תשואה גבוהה על ההשקעה.

מתחם 2morrow כולל מגדל חדשני בן 18 קומות ובניין אקסקלוסיבי בן 7 קומות שניהם כוללים חדר כושר  ותמהיל דירות מגוון של 3-6 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים, ודירות פנטהאוז ענקיות. כל הדירות מצטיינות בתכנון פנים יוקרתי ומוקפד ובמפרט עשיר ומגוון ובגימור חסר פשרות. תכנון הדירות שם דגש על הפונקציות המשותפות – מטבח, סלון ופינת אוכל בחלל נקי ורחב ידיים.

קריית האקדמיה בפתח תקווה צפויה להפוך לשכונה המבוקשת ביותר בעיר, המציעה איכות חיים יוצאת דופן. השילוב בין מוסדות אקדמיים מובילים, מתקני ספורט ונופש, ומגוון רחב של שירותים, יבנה קהילה תוססת ומגוונת. תושבי השכונה ייהנו מקרבה למרכזי קניות,  בתי ספר איכותיים, ומרכזי תרבות ובילוי, תוך שהם נהנים מסביבה ירוקה ושקטה.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד