Blog

פינוי בינוי בבית שמש: המהפכה הבאה בעיר

רותם שני | רותם שני

בית שמש, עיר ההרים, נמצאת בעיצומו של תהליך התחדשות עירונית משמעותי, המובל על ידי פרויקטים של פינוי בינוי. אחד הפרויקטים הבולטים והמבטיחים ביותר הוא מתחם הסביון, המתוכנן ע”י חברת רותם שני. פרויקט זה מהווה דוגמה מצוינת לטרנספורמציה שעוברת העיר, משכונה ישנה למרכז עירוני מודרני ודינמי.

פינוי בינוי בבית שמש: פעם ועכשיו

בעבר, תהליכי פינוי בינוי בבית שמש היו איטיים ומורכבים. תושבי העיר נאלצו להתמודד עם אתגרים רבים, לרבות קשיים בהשגת הסכמות בין הדיירים, בירוקרטיה מורכבת וחוסר מידע מספק על התהליך. יחד עם זאת, בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בזירוז התהליך הודות לגורמים הבאים:

  • שינוי התפיסה: תושבי העיר התחילו להבין את הפוטנציאל הגלום בפרויקטי פינוי בינוי לשיפור איכות החיים שלהם, הם הבינו כי התחדשות עירונית יכולה להביא לשיפור משמעותי בתשתיות, במבני הציבור שבשכונה שלהם ובעליית ערך הנכס שלהם.
  • תמריצים ממשלתיים: הממשלה והרשויות המקומיות השיקו תוכניות תמיכה בפרויקטי התחדשות עירונית, כגון תמ”א 38, שמספקות תמריצים כספיים ובירוקרטיים ליזמים ולדיירים.
  • כניסת יזמים מנוסים: חברות נדל”ן מובילות, כמו רותם שני, החלו בקידום פרויקטים להתחדשות עירונית בעיר.

איפה מתבצע פינוי בינוי בבית שמש?

בקרוב ייבנה מתחם מגורים חדש ע”י חברת רותם שני. הפרויקט יכלול 5 בנייני מגורים , שטחי מסחר, מבני ציבור ושטחים פתוחים. מתחם הסביון ישנה את פני השכונה ויהווה מרכז עירוני תוסס, המציע לתושביו איכות חיים גבוהה וקהילתיות.

יתרונות הפרויקט

  • שיפור איכות החיים: המתחם החדש יכלול דירות חדשות ומרווחות, שטחים ירוקים, מתקני ספורט ופנאי, איזורי סוכה והתכנסות, עמדות עבודה באוויר הפתוח ונגישות גבוהה לתחבורה ציבורית.
  • העלאת ערך הנכסים: פרויקטים של פינוי בינוי מעלים באופן משמעותי את ערך הנכסים של הדיירים.
  • חיזוק הקהילה: כל המתחם החדש יאוכלס באבחה אחת. המהלך ייצור קהילה חדשה ותוססת, שתהווה מוקד משיכה עבור משפחות צעירות.
  • תרומה לפיתוח העיר: פרויקטים מסוג זה תורמים לפיתוח הכלכלי של העיר, יוצרים מקומות עבודה חדשים ומגדילים את ההכנסות העירוניות.

אתגרים והזדמנויות

למרות הפוטנציאל הטמון בפרויקטים מסוג זה של פינוי בינוי, קיימים גם אתגרים. אחד האתגרים המרכזיים הוא הצורך להגיע להסכמה רחבה בין כל הדיירים בבניין. בנוסף, היכולת להתמודד עם בירוקרטיה מורכבת והליכי תכנון ארוכים.

למרות כל הקשיים, לחברת רותם שני ניסיון מוכח בכל המתווים להתחדשות עירונית יש לנו את היכולת להעניק לכם את הפתרון המתאים ביותר עבורכם, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מהיתרונות וההזדמנויות הטמונות בפרויקטים אלה.

המצויינות שלנו באה לידי ביטוי בכל היבטי הפרויקט משלב האיתור והיזום ,דרך התכנון השיווק והבניה וכלה בניהול מערכת יחסים ארוכת שנים עם בעלי הקרקע והרוכשים.

סיכום

פינוי בינוי בבית שמש הוא תהליך דינמי ומתפתח. פרויקטים כמו מתחם הסביון מהווים מנוף להתחדשות עירונית, לשיפור איכות החיים ולעליית ערך הנכסים. על ידי התמודדות עם האתגרים וניצול ההזדמנויות, בית שמש תהפוך בשנים הקרובות לעיר מודרנית ותוססת, המציעה לתושביה איכות חיים גבוהה.

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד